Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  طراحي سايت در اصفهان طراحي سايت اصفهان طراحي سايت در اصفهان طراحي سايت اصفهان

اوج شید

طراحي سايت در اصفهان طراحي سايت اصفهان

طراحي سايت در اصفهان طراحي سايت اصفهان

طراحي سايت در اصفهان

طراحي سايت در اصفهان

28.10.1400

با وجود اين، اگرچه متقاعدسازي به طور گسترده در زمينه هاي بازاريابي، روانشناسي و جامعه شناسي تحقيق شده است، موارد نسبتا كمي وجود دارد كه متقاعدسازي در زمينه فناوري اطلاعات، به ويژه به عنوان يك مصنوع فناوري اطلاعات، مورد بررسي قرار گيرد [5،6]. به دليل كمبود مطالعات در مورد فناوري متقاعد كننده، اسلاتري و همكاران. ([6]، p.1) ادعا كرد كه "توافق كمي در مورد چگونگي متقاعد كردن مؤثر در قلمرو ديجيتال وجود دارد." با اين حال، مورد قانع‌كننده‌اي براي اين خط كار وجود دارد، زيرا محيط‌هاي ديجيتال به‌طور فزاينده‌اي با هدف متقاعد كردن افراد يا گروه‌ها براي انجام يك دوره عملي كه معمولاً دنبال نمي‌شود، ساختار مي‌يابند. به عنوان مثال، در حوزه كسب و كار الكترونيكي، اين ممكن است شامل ايجاد يك محيط وب باشد كه در آن از مصرف كنندگان خواسته مي شود تا محصولات پايدار را خريداري كنند. در يك محيط سلامت الكترونيك، مزاياي اجتماعي قابل توجهي از متقاعد كردن والدين براي ايمن سازي فرزندانشان در برابر بيماري هاي عفوني به دست مي آيد. در واقع، تقريباً 90 ميليون بزرگسال آمريكايي در درك و استفاده از اطلاعات بهداشتي [7] مشكل دارند و وب سايت هاي متقاعدكننده اين پتانسيل را دارند كه به اين نياز مبرم كمك كنند. زمينه‌هاي ديگري كه متقاعدسازي آنلاين مي‌تواند تأثيرگذار باشد، در سياست، ايمني، آموزش الكترونيكي و آموزش است.تحقيقات قبلي در زمينه فناوري اطلاعات و متقاعدسازي بر روي "فناوري متقاعد كننده" (يعني [2]) متمركز شده است كه نتيجه محور است (به عنوان مثال، سيستم هايي كه براي شخصي سازي محتوا، سفارشي سازي خدمات يا كاهش تلاش از جانب كاربران طراحي شده اند). جالب اينجاست كه در سال 2009، بخش ويژه‌اي از ارتباطات انجمن سيستم‌هاي اطلاعاتي (CAIS) به موضوع فناوري متقاعدكننده با فراخواني براي تحقيقات آينده در مورد اينكه چگونه كاربران مي‌توانند در زمينه فناوري اطلاعات متقاعد شوند، اختصاص داده شد. اشاره شد كه «[D] عليرغم اين واقعيت كه نظريه‌هاي نگرشي از روان‌شناسي اجتماعي به طور گسترده براي مطالعه نيات و رفتار كاربران به كار گرفته شده‌اند، اين نظريه‌ها براي پيش‌بيني پذيرش كاربر از فناوري اطلاعات به جاي ارائه تحليل‌هاي سيستماتيك توسعه يافته‌اند. و روش‌هايي براي توسعه راه‌حل‌هاي نرم‌افزاري متقاعدكننده طراحي كنيد» ([3]، ص 486). اخيراً، محققان ديگر (به عنوان مثال، [8-11]) ساختارهاي متعددي را معرفي كرده اند كه مي تواند به درك بهتر متقاعدسازي از طريق طراحي كمك كند. اينها شامل الهام بخش است كه وب سايت يك هدف مثبت را برمي انگيزد. زيبايي شناسي طراحي؛ محجوب بودن و توانايي سيستم براي تناسب با محيط كاربر؛ نفوذ اجتماعي، از جمله. با اين حال، كاربرد اين سازه ها عموماً از نظر تجربي تأييد نشده است. در نتيجه، براي پر كردن اين شكاف دانش، تحقيق حاضر به بررسي اين موضوع مي‌پردازد كه چگونه يك مصنوع فناوري اطلاعات، متقاعدسازي آنلاين را تقويت مي‌كند.

 

 

 

 

 

 

 

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/10/28 ساعت: ۱۸ توسط:ojshid :